Rihanna ‘Talk That Talk’ – Kad hiperprodukcija pojede kvalitetu

Svaka dosadašnja Rihannina promjena imidža donosila je svjež zvuk, ali ne i ova zadnja.

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=tg00YEETFzg[/youtube]

Album otvara drugi singl, bezlična „You Da One“; vraća nas Rihanninom reggae prizvuku, čisto da ne zaboravimo tko je i odakle je, ali nije ni upola zanimljiva i hipnotizirajuća poput „We Found Love“. Dapače, Dr.Luke, nekad glavni hitmejker, postaje sinonim za najpotrošniju robu na glazbenoj sceni, a zajedno sa spomenutim Harrisom producirao je i nabrijanu elektronsku „Where Have You Been“, jednu od glavnih favorita fanova. Ponovo se udružila i sa producentskim duom Stargate koji je zaslužan za nekoliko njenih prethodnih hitova (ovdje su na tri pjesme, jedna od njih uključuje i lošu reprizu odlične „Rude Boy“), ali i s Jay-Z-jem, s kojim je surađivala na svom dosad najvećem hitu „Umbrella“. Njihova nova suradnja najobičnija je brojalica s dobrim beatom. A kad kažem brojalica, doslovce mislim na “One and two and three and four come and let me know if you want some more”. Kad sam već kod pjesme „Umbrella“, producent The-Dream („Single Ladies“, „Touch My Body“), jedan od najtalentiranijih glazbenika današnjice, pojavljuje se tek na provokativnoj „Birthday Cake“ kao tekstopisac i producent, ali će fanove njegovog rada zadovoljiti činjenica da je radio dvije bonus pjesme deluxe izdanja albuma.

Cijeli album snažnije upada u r&b zonu od prethodnika, uz pokoji izuzetak s malo elektronike, housea, dubstepa i jeftine pop banalnosti („Farewell“, „We All Want Love“). Osim par dobrih beatova i sigurne vokalne interpretacije, Rihanna začuđujuće ovaj put nema puno za ponuditi. Nema dojma skladne cjeline kao na „Good Girls Go Bad“, nema mračnjaka i žestine kao na „Rated R“, nema pjesama na koje se može kladiti da će biti sigurni hitovi. Većina djeluje generički, neinspirativno i rutinski. A s obzirom na činjenicu da je „Loud“ trebao imati reizdanje, ne bi iznenadilo da je nekoliko otpadaka s njega završilo ovdje. Najbolji trenutak svakako je pjesma „Drunk On Love“ no sve zasluge pripadaju bendu XX i njihovom intru koji je ovdje korišten kao podloga koja podiže pjesmu u visine s kojima se ostatak albuma jednostavno ne može natjecati. S obzirom da i na najnovijem albumu repera Drakea pjesma „Take Care“, nastala u suradnji s Rihannom, koristi kao podlogu „I’ll Take Care of U“ Jamieja XX, možemo se samo nadati nekoj zanimljivijoj budućnosti mlade pjevačice.

Ocjena: 5/10

(Universal Music, 2011.)

Želimo da naš sadržaj bude otvoren za sve čitatelje.
Iza našeg rada ne stoje dioničari ili vlasnici milijarderi.
Vjerujemo u kvalitetno novinarstvo.
Vjerujemo u povjerenje čitatelja koje ne želimo nikad iznevjeriti.
Cijena naše neovisnosti uvijek je bila visoka, ali vjerujemo da je vrijedno truda izgraditi integritet kvalitetnog specijaliziranog medija za kulturu na ovim prostorima.
Stoga, svaki doprinos, bez obzira bio velik ili mali, čini razliku.
Podržite Ravno Do Dna donacijom već od 1 €.

Hvala vam.

1.00 € 5.00 € 10.00 € 20.00 € 50.00 € 100.00 € 200.00 €


Donacije su omogućene putem sustava mobilepaymentsgateway.com.
Podržane sheme mobilnih plaćanja: KEKS Pay, Aircash, Settle, kriptovalute

Zadnje od Recenzija

Idi na Vrh
X