SuperUho, dan treći: Ljubavna epopeja of Montreala u lakiranim cipelicama

Nakon tri dana upijanja atmosfere ove festivalske poslastice mora se odati priznanje ekipi SuperUha, ne samo zbog izvrsnog line-upa, već i zbog činjenice da su i ovim sljednikom Terranea još malo podigli atmosferu inače nepravedno turistički zapostavljenog i uspavanog Šibenika.

Share on Facebook0Share on Google+0Tweet about this on TwitterPin on Pinterest0Print this page
of Montreal na SuperUhu (Foto: Tomislav Sporiš)

of Montreal na SuperUhu (Foto: Tomislav Sporiš)

Kako to obično biva u životu, dogodi ti se ponekad i pravom fanu da pogleda dvadesetak koncerata nekog benda, a propusti onaj najbolji. Po svemu što sam sinoć post festum čula o koncertu The Marshmallow Notebooks na SuperUhu, desilo mi se upravo to: propustila sam, navodno, koncert festivala, ili barem tako tvrde okorjeli fanovi ovog divnog benda u koje sam se dosad i sama usuđivala ubrajati, ali nakon ovog propusta izgubila sam pravo na to, jer pravim se fanovima, prema riječima pravih fanova, takav propust nikada ne bi mogao dogoditi.

Koncert je bio još po danu, već u 8, odmah nakon Denisa Katanca na Banju, kojeg sam nažalost također uspjela propustiti. TMN je sinoć svirao u ljetnoj postavi koju uz Matiju i Vladu privremeno još oplemenjuje Ana (Analena) na basu i Matko (My Buddy Moose) na mandolini, i ovo je možda bila posljednja prilika da se vide u ovakvom sastavu, jer se polovica benda izmješta iz domovine i odlazi u pečalbu. Gledajući festivalske fotke bilo mi je još više žao zbog ovog propusta, jer su svi izgledali jako sretno, a prakantautor Habijanec se ponad tvrđave doimao kao da je oslobodio Šibenik.

Galerija

of Montreal (Foto: Tomislav Sporiš)
of Montreal (Foto: Tomislav Sporiš)
of Montreal (Foto: Tomislav Sporiš)
of Montreal (Foto: Tomislav Sporiš)
of Montreal (Foto: Tomislav Sporiš)
of Montreal (Foto: Tomislav Sporiš)
Merchandise (Foto: Tomislav Sporiš)
Merchandise (Foto: Tomislav Sporiš)
Merchandise (Foto: Tomislav Sporiš)
Tvrđava (Foto: Tomislav Sporiš)
Tvrđava (Foto: Tomislav Sporiš)
Rosetta (Foto: Tomislav Sporiš)
Rosetta (Foto: Tomislav Sporiš)
Rosetta (Foto: Tomislav Sporiš)
Atmosfera (Foto: Tomislav Sporiš)
Atmosfera (Foto: Tomislav Sporiš)
Atmosfera (Foto: Tomislav Sporiš)
Disciplina kičme (Foto: Tomislav Sporiš)
Disciplina kičme (Foto: Tomislav Sporiš)
Disciplina kičme (Foto: Tomislav Sporiš)
The Marshmallow Notebooks (Foto: Tomislav Sporiš)
The Marshmallow Notebooks (Foto: Tomislav Sporiš)
Plaža (Foto: Tomislav Sporiš)
Plaža (Foto: Tomislav Sporiš)
Denis Katanec (Foto: Tomislav Sporiš)
Plaža (Foto: Tomislav Sporiš)
(Foto: Tomislav Sporiš)

Poslije njih glavni je stejdž preuzeo post punk bend iz Floride, Merchandise, koji je odsvirao jedan sasvim korektan set koji ni po čemu ne impresionira, osim možda po činjenici da gitarist svira sjedeći na podu. Jedva sam čekala da završe sa svirkom pa da dolje, u klupskom ambijentu drugog stejdža, započne poslastica zvana (The) Lesser Men, zagrebački adult disoriented rock trojac koji je prošle godine objavio hvaljeni album “Vacation Freeze”. Odsvirali su odličan jednosatni set u kojem su nam, osim stvari sa spomenutog albuma, priuštili i nekoliko obrada, među ostalim Oružjem protivu otmičara i PJ Harvey, a nastup su završili s jednom od osobno najdražih stvari sa spomenute ploče, “Fantastic Accident”, i to točno u trenutku kad je na glavnom stejdžu počinjao of Montreal.

Kevin Barnes, lider benda, poznat po svojoj visokoj rodnoj osvještenosti kao i smislu za scensku estetiku, pojavio se sinoć odjeven u prekrasnu prozračnu žensku tuniku na vruće hlačice, te lakirane crvene cipelice s mašnama i zasjenio svojim sexy outfitom i držanjem mnogu ženu na jučerašnjem festivalu. U dva sata odličnog i izrazito energičnog konceta prošetali su nas i kroz vlastiti opus i kroz sve moguće muzičke žanrove, po čijem je kolažnom miješanju Barnes čuven, podigli ljude sa sjedalica i žestoko rasplesali oduševljenu festivalsku publiku i nakon ovacija vratili se na bis na kojem su odsvirali još dvije stvari, i zatvorili koncert svojim ultimativnim remek djelcem, ljubavnom epopejom “The Past is Grotesque Animal”, ganuvši time mnogu dušu u publici.

Pokazali su se kao nevjerovatno lijepa poslastica festivala, koji je ove godine obilovao fenomenalnim imenima, a bila je popraćena i obaveznim VJ-ingom. Depresivac Barnes sinoć je bio toliko sretan i oduševljen magično bajkovitom atmosferom festivala, koja se može osjetiti samo u tako nestvarnom ambijentu poput jedne tvrđave iz nekog drugog vremena, da ga se još dugo poslije svirke moglo vidjeti kako se nasmijan muva po festivalu, fotografira i uz piće opušteno druži s fanovima, a pogledao je malo i što radi na stejdžu jedan od najboljih svjetskih basista, Koja, koji je poslovično suludo žestokim i glasnim koncertom Discipline Kičme dostojno zatvorio drugo SuperUho, svirajući čak sat vremena duže od planiranog, od čega je pola tog vremena otpalo na simboličnu ‘Buka u modi’.

Nakon tri dana upijanja atmosfere ove festivalske poslastice mora se odati priznanje ekipi SuperUha, ne samo zbog izvrsnog line-upa, već i zbog činjenice da su i ovim sljednikom Terranea još malo podigli atmosferu inače nepravedno turistički zapostavljenog i uspavanog Šibenika, davši istovremeno i priliku cijeloj jednoj, za mainstream medije, nevidljivoj sceni koja u posljednjih nekoliko godina cvjeta po regiji da pronađe svoj put do novih poklonika. Iskreno se veselim trećem SuperUhu!

Share on Facebook0Share on Google+0Tweet about this on TwitterPin on Pinterest0Print this page

Komentari

Close
Pratite nas i lajkate