Filmska recenzija

'The Eyes of My Mother' - istinski poremećen arthouse horror

Pixies najavili novi album ‘Head Carrier’

Novi album Pixiesi su najavili singlom 'Um Chagga Lagga', a uskoro kreće i svjetska promotivna turneja.

Pixies

Pixies

Nakon ponovnog okupljanja benda, Pixiesi su 2014. objavili album “Indie Cindy”, prvi studijski materijal nakon “Trompe Le Monde” iz 1991. Album je izlazio sukcesivno u formi EP-jeva.

Na sljedeći nećemo morati čekati tako dugo, jer su obznanili da 30. rujna izlazi LP “Head Carrier”, album od 12 pjesama snimljenih u Londonu u studiju RAK s producentom Tomom Delgetyjem. Album će izaći na etiketi Pixiesmusic za izdavačku kuću PIAS (Play It Again Sam). Bend uskoro započinje svjetsku promotivnu turneju, a neki su datumi europskih koncerata već objavljeni.

Basistice Kim Deal u bendu nema od 2013., a zamijenila ju je prvo Kim Shattuck (Muffs) koja je već nakon nekoliko mjeseci dobila otkaz iz benda. Sadašnja je službena basistica Paz Lenchantin, multiinstrumentalistica koja je svirala u bendovima A Perfect circle, Zwan i Entrance Band.

“Bila sam jako nervozna u početku, kad sam došla na tu prvu probu. Znala sam na čije mjesto dolazim i trudila sam se dati najbolje od sebe da fanovi budu zadovoljni, da zvučim kao na originalima. Provela sam tri pune godine učeći shvatiti što znači biti Pixie i sad su mi i srce i duša puni njihove muzike i osjećam se kao da sam postala Pixie. Sve je bilo puno povijesti Pixiesa, ali sad smo spremni krenuti naprijed”, izjavila je Paz u priopćenju medijima.

Album “Head Carrier” snimao se intenzivno šest tjedana u studiju, za razliku od mnogih drugih njihovih ploča koje su snimane po nekoliko dana.

“Ovo je divan luksuz, to da možemo stvarno raditi na novim pjesmama. U trenutku kad smo ušli u studio znali smo te pjesme napamet, a trebalo nam je duplo više vremena da snimimo album nego što smo radili na “Indie Cindy”. Bilo je sjajno raditi s Tomom. Počeo je s nama raditi već pretprodukciju i odigrao je veliku ulogu na njemu fokusirajući nas na to da napravimo najbolju muziku što možemo”, rekao je bubnjar David Lovering.