Natalie Imbruglia u Tvornici – nostalgični akustični trip u MTV-ijevske devedesete

Velika zvijezda devedesetih sinoć je u sklopu svoje 'Acoustic' turneje zasvirala u zagrebačkoj Tvornici kulture.

Share on Facebook0Share on Google+0Tweet about this on TwitterPin on Pinterest0Print this page
Natalie Imbruglia u Tvornici (Foto: Zoran Stajčić)

Natalie Imbruglia u Tvornici (Foto: Zoran Stajčić)

Gotovo uvijek se možete s nekim okladiti da ćete završiti na kvalitetnom koncertu, ako je u pitanju ime koje se kalilo na svjetskoj pop sceni i još pritom imalo veliki uspjeh u nekom trenutku. A nekad stvari mogu otići i iznad očekivanja, što se i dogodilo sinoć na koncertu australske pjevačice Natalie Imbruglie u Tvornici kulture, koju je posjetila u sklopu svoje „akustične“ turneje.

Ono na što se nikad ne možete sa sigurnošću okladiti jest koliko će publike privući ime koje se kalilo na svjetskoj pop sceni, ali nije više u njenom fokusu, jer znao je kod nas i David Bowie tu omanuti kao što je to bilo prilikom „Earthling“ turneje 1997. godine. A nekad stvari mogu otići i ispod očekivanja, što se i dogodilo sinoć u Tvornici, gdje nije bilo gužve u Velikom pogonu iako su tribine bile pregrađene.

Kad sam već spomenuo Bowieja, zasigurno je da bi te 1997. i početkom 1998. bila sasvim druga situacija da je Natalie Imbruglia kojim slučajem nastupila u Zagrebu u trenutku dok je singl „Torn“ jurišao na prvo mjesto, točnije na „Candle in the Wind“ Eltona Johna u Velikoj Britaniji, a nešto kasnije njen debitantski album „Left of the Middle“, inače ukupno prodan u sedam milijuna primjeraka, rušio rekorde RCA-a u brzini prodaje u prvim tjednima po objavi.

Natalie Imbruglia u Tvornici (Foto: Zoran Stajčić)

Natalie Imbruglia u Tvornici (Foto: Zoran Stajčić)

No bez obzira na (malo)brojnost, publika je bila izvrsno raspoložena u Tvornici, što je i pjevačica ubrzo primijetila. Sam nastup osmišljen kao best of presjek u akustičnoj formi i pratnji od tri glazbenika bez bubnjara bio je pravi mali pop biser uživo – šarmantno i inteligentno odmjereni aranžmani, dok je odabir i pozicioniranje pjesama na set listi dodatno  išao u korist izvrsnoj dinamici jednosatnog nastupa u službenom dijelu i tri pjesme na bisu, dok je 42-godišnja Imbruglia besprijekorno pjevala dokazujući kako joj niti izvođačkog žara ne nedostaje. Pop koncert na mjestu, ujedno i pokazna vježba koliko svježine mogu donijeti novi, naizgled jednostavniji, aranžmani.

Kako se vodilo brige o svakom detalju, po zvuku kristalno čistog, koncerta, tako je bilo i prije njega, kad je ton majstor namjerno puštao tiho glazbu  zbog ugođaja, prije izlaska glazbenika na pozornica ukrašenu sobnim lampama što je stvaralo intimnu večernju atmosferu dnevnog boravka. Koncert je gradacijski započet s „Wrong Impression“ i „Stuck On The Moon“, „I Will Follow You Into The Dark”, a uskoro se pokazalo kako nije imao niti jednog lošeg momenta, već je dapače nudio sve zanimljivije glazbene zaplete i rasplete, ubrzavanja i usporavanja. Tako je primjerice „Glorius“ odlično podigla atmosferu, da bi nakon nje „On The Run“ produžila katarzu. Osim što je bilo iznimno hrabro s njene strane, Natalie Imbruglia je imala možda najzanimljiviji iskorak s „That Day“ praćena ‘avdićevski’ samo na električnoj gitari, općenito zanimljivo složenom pjesmom koju je u red svojevremeno dotjerao Madonnin producent Patrick Leonard.

Natalie Imbruglia u Tvornici (Foto: Zoran Stajčić)

Natalie Imbruglia u Tvornici (Foto: Zoran Stajčić)

„Thorn“ nije čuvana kao adut za kraj, dapače ispucana je u središnjem dijelu nastupa. Već sam njen početak kao da je sinkronizirao mnoge u dvorani da podignu mobitele i počnu sa snimanjem, no trebalo je tako snimati „Instant Crush“ Daft Punka i Juliana Casablancasa koju je Imbruglia gotovo učinila svojom. „Instant Crush“ uistinu je pulsirao iz razglasa zahvaljujući pumpajućoj soul dionici na bas gitari.

Bis je također bio koncert u malom; „Butterflies“ je bila uvod, „Intuition“ novi krug zagrijavanja, da bi posljednja „Big Mistake“ donijela novu dimenziju raskoši, ujedno i po prvi put snažno hammondovski obojenog zvukovlja pratećeg trija.

Iako nema karizmu jedna Alanis Morissette ili lucidnost Fione Apple, uživo Natalie Imbruglia izuzetno dobro zna pokazati da nije bez vraga zajedno s njima dospjela na tron popa u devedesetima. Jest da nije postala ni nova Kylie Minogue, kako su joj neki predviđali, ali i dalje ima sasvim dovoljno štofa za održati se i razgaliti one odrasle na njenim pjesmama.

Share on Facebook0Share on Google+0Tweet about this on TwitterPin on Pinterest0Print this page

Komentari

Close
Pratite nas i lajkate