Kandžija i Gole žene u Vintageu – koncert bez slabog trenutka

Promocija Kandžijinog albuma 'Nema labavo', održana prošle godine u Tvornici kulture, bila je jedan od onih koncerata zbog kojeg su vam, ako ste ga poput potpisnika ovih redaka propustili, frendovi mjesecima 'vadili mast'. Priliku za ispravljanje te pogreške dobio sam u petak u prepunom Vintage Industrial Baru, gdje je, praćen fenomenalnim pratećim sastavom Gole žene, ponovno potvrdio da trenutno spada u sam vrh kako domaće, tako i regionalne hip-hop scene.

Share on Facebook0Share on Google+0Tweet about this on TwitterPin on Pinterest0Print this page
Kandžija i Gole žene u Vintage Industrial baru (Foto: Filip Bušić/Soundreport)

Kandžija i Gole žene u Vintage Industrial baru (Foto: Filip Bušić/Soundreport)

Iako su set-listom dominirale pjesme s „Nema labavo“, nastup bismo mogli okarakterizirati i kao svojevrsni presjek Kandžijinog dosadašnjeg rada pošto nisu izostale ni sad već legendarne „Jelena“, „Koktel od rakije“ ili „Duge kandže“. Intenzitet nije padao ni u jednom trenutku – Gole žene svaku stvar su obogatile improvizacijom, s lakoćom skakale iz žanra u žanr, povremeno i tijekom iste pjesme, pretvarajući se iz funk kulera u nabrijane crossovere ili iz blues rock benda koji izvodi mračnu „Pištolj“ (ovoga puta bez Gorana Bareta) u r’n’b zafrkante iz „Donjeg Miholjca“. Samim time, još jednom se pokazalo koliko je dobru odluku donio osječki reper kada je matrice i sampleove odlučio zamijeniti živim instrumentima.

Kandžija i Gole žene u Vintage Industrial baru (Foto: Filip Bušić/Soundreport)

Kandžija i Gole žene u Vintage Industrial baru (Foto: Filip Bušić/Soundreport)

Kandžija i Toxara su osim repanjem publiku oduševljavali i zajebantskim najavama poput one u kojoj su nam objašnjavali zašto Ivica Kostelić nije došao uveličati pjesmu o sebi. Doslovno svaki refren s njima je otpjevao čitav Vintage pa je vjerojatno svatko od okupljenih imao svoje vrhunce preko dva sata dugog koncerta.

Mene je po tko zna koji put razvalila za bis sačuvana „Mali mržnja“, zastrašujuće realističan prikaz prosječnog hrvatskog primitivca mlađe generacije, i iznova me natjerala da pomislim kako bih stvarno želio čuti, uvjetno rečeno, ozbiljan album Kandžije i Golih žena. Nemojte me krivo shvatiti, riječ je o autoru čiji stihovi bez iznimke pogađaju metu i kroz sprdnju i parodiranje savršeno oslikavaju ovaj naš usrani mentalitet, no svaki put kada su zajebanciju zamijenile depresivnije, sjetnije teme izbacivao je pjesme koje ponosno stoje u „dvorani slavnih domaćeg hip-hopa“.

Kandžija i Gole žene u Vintage Industrial baru (Foto: Filip Bušić/Soundreport)

Kandžija i Gole žene u Vintage Industrial baru (Foto: Filip Bušić/Soundreport)

Za kraj je iz zvučnika zasvirala „Neka cijeli ovaj svijet“ koja je predstavljala savršenu protutežu spomenutoj „Mali mržnja“ i pružila kakav-takav tračak nade da će jednom konačno stići i to bolje sutra.

Share on Facebook0Share on Google+0Tweet about this on TwitterPin on Pinterest0Print this page

Komentari

Close
Pratite nas i lajkate