Kadavar u Močvari – berlinski bombarder u akciji

Njemački rock trio Kadavar u ponedjeljak je sasvim pristojno ispunio zagrebačku Močvaru na svom premijernom nastupu u Zagrebu, tj. Hrvatskoj. To je ujedno bio i dokaz kako je riječki Distune Promotion koji je organizirao koncert, dakako, također prvi u Zagrebu, dobro napipao arteriju klupske publike željne nadirućeg evropskog vala psych i hard rocka, koji sve češće kuca i na vrata naših klubova.

Share on Facebook0Share on Google+0Tweet about this on TwitterPin on Pinterest0Print this page
Kadavar u Močvari (Foto: Zoran Stajčić)

Kadavar u Močvari (Foto: Zoran Stajčić)

Bujanje psihodelične scene događa se u svakom kutu Starog kontinenta, a mlade snage muzičara koje crpe inspiraciju s kraja šezdesetih i početka sedamdesetih godina prošlog stoljeća redefinirali su žanr i nadogradili sve one elemente koji su se u glazbi dogodili nakon toga. S tom novom ‘mutacijom’ rock se pred kraj ovog desetljeća opet prometnuo u novu i uzbudljivu stvar.

Kadavar u Močvari (Foto: Zoran Stajčić)

Kadavar u Močvari (Foto: Zoran Stajčić)

Kadavar, kao berlinski predstavnici, ničim na pozornici ne odaju svoje porijeklo, osim možda pjevač i gitarist Christoph ‘Lupus’ Lindemann, blagim njemačkim akcentom u situacijama kad se obraćao publici. Po svemu ostalom, Kadavar su samo jedna od glava hidre rocka kakav su davno prije ustoličili Led Zeppelin i Black Sabbath.

Kadavar u Močvari (Foto: Zoran Stajčić)

Kadavar u Močvari (Foto: Zoran Stajčić)

No u priči ovog benda, postoji jedan zanimljivi moment. Iako Lindermann pjeva i svira gitaru, kao frontmen se nameće bubnjar Christoph ‘Tiger’ Bartelt. Naime, Bartlet i njegov prozirni pleksi Ludwig zauzeli su centralno mjesto pozornice tik ispred publike. Cijelo vrijeme koncerta imao je dva velika ventilatora iza leđa koji su mu kosu držali u zraku dok je on teatralno mlatio po membranama i činelama poput bubnjarski ikona Tommyja Aldridgea ili Carminea Appicea. Ujedno i najbolje osvjetljen, Tiger je cijeli koncert krao pozornost prvih redova. Jedino što mu je uistinu nedostajalo bio je mikrofon, pa da u potpunosti bude master of ceremony. Po adrenalinu mu te večeri nije bilo ravnog.

Kadavar u Močvari (Foto: Zoran Stajčić)

Kadavar u Močvari (Foto: Zoran Stajčić)

Ceremonija potpune predanosti i obožavanja njegovog veličanstva rock and rolla počela je s „Rough Times“, naslovnom pjesmom koja otvara i istoimeni novi album. Osvjetljeni samo crvenim svjetlom Kadavar su i u narednima „Skeleton Blues“ i „Doomsday Machine“ otvralai vrata rock Mordora. Da je bend nagazio na gas i da ne misli usporiti niti jednog trenutka svjedočile su naredne „Pale Blue Eyes“, „Black Sun“ i posebice „Into The Wormhole“.

Možda je to pomalo i bilo šteta, u smislu, ne ubaciti poneku baladu i time se poigrati s dinamikom koncerta. Za to se morao pričekati kraj. Završni niz također je pratila tutnjava „Forgotten Past“ i „All Out Thoughts“ koje su uslijedile nakon „Die Baby Die“, no „Tibulation Nation“ je ritualnim ponavljanjem refrena na kraju označila početak psihodeličnog putovanja kroz „Purple Sage“ koja je oduševila publiku dugim solo točkama i uzavrelim ritmom.

Kadavar u Močvari (Foto: Zoran Stajčić)

Kadavar u Močvari (Foto: Zoran Stajčić)

Po povratku na pozornicu Lindermann je odmah najavio da će se od zagrebačke publike oprostiti s dvije pjesme, a to su bile „New Rose“ i „Come Back Life“. Obećao je i skorašnji ponovni dolazak, jer činjenica jest da se prvo klupsko gostovanje Kadavara može smatrati uspješnim, kao što je bend tijekom koncerta pružio sasvim dovoljno uzbuđenja. Tko zna, možda idući put Christoph ‘Tiger’ Bartelt odluči zapjevati. Nema sumnje da bi tek to bila adrenalinska bomba.

Share on Facebook0Share on Google+0Tweet about this on TwitterPin on Pinterest0Print this page

Komentari

Close
Pratite nas i lajkate