John Garcia i Bellhound Choir u Vintage Industrial Baru – akustično stoniranje

Nakon prošlogodišnjeg intimnog glazbenog druženja s Nickom Oliverijem, na istoj pozornici Vintage Industrial Bara upriličen je još jedan koncert sličnog ‘An Evening With…’ karaktera s još jednim Kyussevcem – Johnom Garciom.

An Evening With John Garcia u Vintage Industrial Baru (Foto: Izidor Tačković)

Garcia je u pratnji gitariste Ehrena Grobana poput Chrisa Cornella, koji je u travnju nastupio u Lisinskom, prošetao kroz pjesme, kako svog eponimnog solo albuma iz 2014., tako i kroz odabrana poglavlja svojih bendova, ponajviše, Kyuss i Hermano, ali je izveo i nešto novog, dosad neobjavljenog, materijala.

An Evening With John Garcia u Vintage Industrial Baru (Foto: Izidor Tačković)

Dakle, opuštena ‘kućna’ atmosfera na stageu uređenom poput dnevne sobe s kaučem, foteljama, komodom, stolnom lampom i pozadinom koja podsjeća na uzorak foto tapete, potpuno drugačija od one iz Tvornice kulture 2012. kad je Kyuss Lives! u potpunosti glasno rovario po nostalgiji prema kultnom kalifornijskom stoner rock bendu iz Palm Deserta. No i ovog puta je već na samom početku Garcia pružio djelić onog po što je velika većina publike u Vintageu došla; prvo „Kentucky“ grupe Hermano, a odmah zatim „Phototropic“ Kyussa.

Bellhound Choir u Vintage Industrial Baru (Foto: Izidor Tačković)

Bilo je također jasno da je njegov prepoznatljivi visoki vokal u formi i da će koncert proći u najboljem redu, kako je i planirano. Garcia je gradio toplu i otvorenu atmosferu u kojoj kao da je publika njemu došla u goste, a on kao dobar domaćin, kako je koncert odmicao, nekima priuštio i doživljaj praćenja koncerta iz kauča na pozornici, jer na kraju krajeva i bilo je to druženje za probranu ekipu koja je točno znala što očekivati. Možda jedino nije bilo na kraju očekivano da će Garcia biti toliko dobro raspoložen, ali i to je ispalo kao solidni ‘fanovski bonus’. Fotografiralo se za kraj koncerta s publikom u pozadini, a poslije se pjevač družio i ćaskao sa svakim tko mu je prišao još dugo poslije koncerta.

Nakon ugrijavanja s Kyuss i Hermano u nizu su odsvirane „5000 Miles“, „Argleben“, „The Blvd“ sa solo albuma, da bi drugi dio koncerta i završnica protekli u znaku Kyussa s „El Rodeo“, „Gardenia“, „Green Machine“ i „Space Cadet“, čime je Garcia za razliku od svog nekadašnjeg kolege iz benda Josha Hommea još jednom dokazao privrženost tom, za mnoge, nikad prežaljenom bendu.

Dobar je bio i odabir prvog izvođača. Danski blues folk kantautor Christian Hede Madsen koji je svoj umjetnički solo projekt nazvao Bellhound Choir zvučno je širio klubom poput dima svoju ‘heroin chic’ liriku prigušenim dubokim glasom, kao neka transcedentna prilika Marca Lanegana ‘za po doma’.

Zadnje od Izvješće

Idi na Vrh