Glazbena recenzija

The Rolling Stones 'Blue & Lonesome'
The Rolling Stones 'Blue & Lonesome' - #onokad si rođen za to

Iz@ Medošević objavio album ‘Granulo je sunce’

Prvi album riječkog glazbenog autora i pjesnika, vrsnog gitariste i frontmena Izeta Medoševića, 'Granulo je sunce', na koji se u Rijeci čekalo nekoliko godina, konačno je ugledao svjetlo dana.

Iz@ Medošević 'Granulo je sunce'

Iz@ Medošević ‘Granulo je sunce’

Snimljen u Rijeci i Sarajevu, album “Granulo je sunce” predstavlja odmak od dosadašnjih domaćih pop rock klišeja i s pravom potvrđuje originalni primjer percipiranja glazbe i teksta u svoj svojoj suprotnosti. Dok mu se glazba može definirati različitim utjecajima; od berlinske škole 80-ih preko rockenrolla 60-ih i 70-ih kojeg se ne bi postidjeli ni bendovi poput starih Majki do velvetovskog ljubavnog riječkog zvuka. Tekstovi su ti koji nas vraćaju u realnost, što socijalnu što ljubavnu, a u detaljima i filozofsko futurističku elektro ambijentalnu dozu zdravog ironičnog humora koji u našem današnjem društvu postaje nepresušni bunar.

Iz@ Medošević, zajedno sa svojim pratećim sastavom Borgie i drugim studijskim suradnicima predstavit će album već ovoga četvrtka, 2. lipnja, u riječkom Dallas Music Shopu.

Osim albuma, novost iz Izetov glazbene radionice je i video za pjesmu „Djevojke bose“ koji potpisuje Tomislav Ćurković, nagrađivani video autor i akademski slikar.

“U našem tihom gradu, zabrinutom stadu, sve se više širi kvota odustajanja od života. Taj stav si više nikad ne smijemo dopustiti. Došlo je naše vrijeme, vrijeme naslušanih ljudi kojima će se sve teže nametati glazba i tekst koji služe isključivo za jeftinu zabavu poput američkih serija s nasnimljeenim smijehom. “Granulo je sunce” u najmanju je ruku zabavan, kreativan i dirljiv album koji ćete svi rado slušati. Što još mogu reći nego pravac u Dallas po album. Hvala!”, izjavio je glazbenik povodom objave albuma.