Glazbena recenzija

metallica-coverff
Metallica ‘Hardwired… to Self-Destruct’: Zakoni tržišta protiv fizikalnih zakona

Komentar

Facebook profil Ministra Orepića u trenutku postavljanja isprike dekanu FER-a zbog policijske racije u KSET-u
Oprostite ministre Orepiću

Podijelili smo ulaznice za večerašnji koncert grupe Nothing u Tvornici kulture

Hvaljeni shoegaze band, američki Nothing dolaze, u zagrebačku Tvornicu kulture u utorak, 27. rujna. Nothing na jedini nastup u regiji dolazi u na krilima novog albuma ‘Tired Of Tomorrow’ i europske turneje. Ravno do dna podijelio je 2x2 ulaznice.

Nothing

Nothing

Osnivač benda Nothing je Domenic Palermo koji je prije toga, bio član hardcore punk benda Horror Show. Nakon što je na dvije godine završio u zatvoru zbog napada nožem i petogodišnje potrage za smislom života u kojem se odmaknuo od glazbe, Domenic se 2010. vratio glazbi i pokrenuta je priča Nothing u sjevernoj Philadelphiji. Demo izdanje nazvano je “Polshot”, a ubrzo nakon objave Palermo je upoznao Brandona Setta, koji je njegovoj viziji benda dodao bogat zvuk i svježi pristup te je s njim Nothing objavio sljedeća dva EP-a “Suns And Lovers” izdan 2011. Za Big Love Records i hvaljeni “Downward Years To Come” iz 2012. Izdan za A389 Recordings.

Nothing nakon toga potpisuje za Relapse etiketu i 2014. Izdaje prvi dugosvirajući album “Guilty Of Everything” koji se vrti Palermovog života u zatvoru. Album je dobio sjajne kritike svih glazbenih medija kao što su Rolling Stone, NPR, Stereogum, SPIN,Noisey, The Fader, te je nagovijestio pozitivnije razdoblje za Nothing, a bend pjeva o boli, iskupljenju i sve je upakirano u distorziju. Nothing se otisnuo na turneju po Europi i Sjevernoj Americi kao prateći bend za Guilty i svirao na festivalima kao što su Osheaga, Roadburn, Firefly, Budweiser Made In America i SXSW, te je bend dobio podršku imena kao što su DIIV, Merchandise, Torche ili Failure.

Ovaj period je kratko trajao. U ljeto 2015. godine nakon intenzivne turneje Palermo je opljačkan u Oaklandu i jako ozlijeđen, a to ga je primoralo da radikalno razmisli o glazbi i životu, te su odlučili uzeti pauzu od turneja. Upravo je to bila podloga za novi album “Tired Of Tomorrow” koji je ususret objavi zaustavljen zbog kontoverzi s izdavačkom kućom Collect Records. Nakon toga u priču opet ulijeće Relapse etiketa za koju je album izdan u svibnju ove godine. Kritika hvali novo izdanje koje odlikuje nihilistički pristup gitarama i rocku 90-ih upotpunjen bogatim melodijama.

Postavu benda Nothing danas čine Domenic Palermo, Brandon Setta, Kyle Kimball iz Let Down i Nick Basset iz Whirr, čineći uživo opasnu i fantastičnu skupinu energičnih glazbenika koji vole rock.

Točan odgovor na pitanje: Iz koje zemlje dolaze Nothing? glasi: Iz Sjedinjenih američkih država. Po dvije ulaznice dobili su Ivan Vlahović i Saša Škorić. Dobitnike ulaznice čekaju na ulazu u Tvornicu prije koncerta.