Filmska recenzija

The Eyes of My Mother
'The Eyes of My Mother' - istinski poremećen arthouse horror

Podijelili smo ulaznice za koncert Tinariwen u Vintage Industrial Baru

Kraljevi desert blues rocka u nedjelju 10. srpnja nastupaju u Vintage Industrial Baru. Ravno do dna podijelio je 2x1 ulaznicu.

Tinariwen (Foto: Marie Planeille)

Tinariwen (Foto: Marie Planeille)

Tinariwen dolaze iz Sahare, iz sjevernog dijela Malija, no okupljeni su 1979. godine u Alžiru. Naziv grupe na tamasheku, jeziku Touarega, znači prazan prostor, a opisuje njihov dom, beskrajnost pustinje iz koje dolaze. Nakon mirovinskog sporazuma u Maliju, Tinariwen se vraćaju svojemu domu, a svoje oružje mijenjaju za električne gitare. Pažnju glazbene scene izvan Sahare dobivaju 2001. godine nakon izdanja “The Radio Tisdas Sessions” i nakon izvanrednih live izvedaba na festivalima ‘”Festival au Desert” i “Roskilde”. Svjetska slava širi se poput pupoljka nakon albuma “Aman Iman”. Ovjenčani glazbenim nagradama, među njima i nagradom Grammy za najbolji album world glazbe te BBC-jevom nagradom u istoj kategoriji, šesteročlana skupina tuaršekih nomada s šest studijskih i jednim live albumom u posjedu proputovala je pola svijeta i svirala na gotovo svim, većim, važnim festivalima od Glastonburyja, Coachellae, Roskildea, Les Vieilles Charruesa, Printemps de Bourgsa do WOMAD-a.

Zbog svog mantraškog fuzz funka i blues rifova u kombinaciji s alžirskim raijom i egipatskim popom u najavama i opisima često ih vole okarakterizirati kao Led Zeppeline iz Sahare. Glazba koju stvaraju šarmirala je publiku, glazbene kritičare te brojne top glazbenike, od kojih su s nekima i uskoro surađivali na svojim izdanjima i nastupima, kao što su Carols Santana, Robert Plant, U2, Radiohead, Coldplay, Wilco, Brian Eno, Dirty Dozen Brass Band, TV On The Radio i Henry Rollins.

Tinariwen i Zagreb do sada su se nekoliko puta ugodno podružili na njihovim sjajnim koncertima, a novi susret zakazan je za 10. srpnja u Vintage Industrialu. Ulaznice za ovaj koncert u pretprodaji će iznositi 90 kn dok će na dan cijena skočiti na 120 kn. Ulaznice u pretprodaji mogu se nabaviti u Dirty Old shopu u Tratinskoj 13 te na šanku Vintage Industriala svaki dan, osim ponedjeljka, od 20 sati.

Ravno do dna podijelio je 2×1 ulaznicu. Točan odgovor na pitanje: Koje godine i gdje je osnovana grupa Tinariwen? glasi: 1979. u Maliju. Po jednu ulaznicu dobili su Darijana Dittrich i Petar Jurjević. Dobitnike ulaznice čekaju na ulazu u klub.